Menü

2015. június 15., hétfő

Téli masszázs

Lassan beköszönt a tél, és elérkezett a nemszeretem idõ is... a nappalok egyre rövidebbek, és a hosszú esti órák nagyon lassan telnek. Idõmúlatás gyanánt azt találtam ki, hogy elmegyek egy esti fürdõzéssel egybekötött lazítós masszázsra. Felpakoltam és már úton is voltam a fürdõ felé. Úgy gondoltam masszázzsal kezdem, ami jól ellazít majd. Miközben a szoba elõtt vártam a soromra, megakadt a szemem az új masszõrnõn. Mindenki õt nézte. Fiatal, és nagyon szép. Hatalmas barna szemei fekete haja és kreol bõre teljesen megbabonázott. szinte már nekem volt kellemetlen, hogy annyira bámulom õt. ...végre sorra kerültem. felfeküdtem az ágyra. Úgy átgyúrt, hogy a testem tetõtõl talpig zsibogott...Gondolatban viszont teljesen máshol jártam. Elképzeltem, amint egy homokos tengerparton a naplementében elõjáték gyanánt végig masszírozza testemet, és egymást kényeztetjük, miközben a tenger habjai simogatják lábainkat. Tetõtõl talpig telis tele lettem libabõrrel, teljesen feltüzelt a gondolat. Amikor a combom belsõ részéhez ért pici finom kezével, már teljesen magamon kívül voltam. Hangosan szuszogtam, és minden akaratomat összeszedve próbáltam magamon uralkodni. A mellbimbóim bekeményedtek, és a puncim is nedvesen csillogott már... Aztán vége lett a harminc percnek... észrevettem, hogy a lánynak tetszett hogy ennyire beindultam Rá... Vllámgyorsan felpattantam, és a szaunába siettem, hogy lehiggadjak. A szauna egy kis faházban volt a fürdõ udvarán, és hála égnek senki sem volt bent, nyugodtan beülhettem lazítani. egy szál törölközõben ami épphogy takarta a már nedves duzzadt puncimat. Ültem, és próbáltam valami kevésbé izgató dologra gondolni, mint egy vad szex azzal a bomba lánnyal. Már majdnem sikerült kikapcsolni az agyam szexre éhezõ részét, amikor a masszõzlány megjelent az ajtóban mûszak utáni sziesztára, lazán egy szál vékony lepedõben... Azt sem tudtam merre nézzek. Persze pont velem szemben kellett leülnie! Rám mosolygott, próbáltam nem tudomást venni róla, de nem sikerült…mégiscsak egy lány … A szaunában a nagy lazítás közepette annyira sikerült ellazulnom, hogy a combjaim kissé szétnyíltak, és a rövidke kis törölközõbõl kivillant selymesen puha csupasz puncim, amit õ természetesen észre is vett... én pedig azt, hogy a lepedõje egyre jobban lecsúszott a csípõjén, így láthatóvá vált a csodálatos gazella teste. Pillanatok alatt világossá vált, hogy nem csak õ jön be nekem, hanem fordítva is így van. Egymásra néztünk, mindkettõnk tekintetében ott volt a másik teste iránti vágy, de ezután arca elkomorodott, és csak ennyit mondott: \"nem tehetem meg... még bajom is lehet belõle, ha a fõnököm megtudja...\" és elindult kifelé. Felpattantam a padról és az ajtó elé álltam...Egy pár másodpercig csak álltam elõtte, már-már azt gondoltam, teljesen hülyét csináltam magamból... majd a fülébe súgtam: \"tõlem nem tudja meg senki...!\" szorosan, egymással szemben álltunk az ajtónál, mire Õ némán a törölközõ alá bújtatta mindkét kezét és óvatosan végigsimította a bõrömet a combomtól fel egészen a melleimig. Fejemet kissé hátrahajtva szemeimet lehunyva, egyre szaporább szuszogással jeleztem , hogy kellemes, amit csinál. Ekkor a törülközõ illesztését finoman kibontotta, és ott álltam elõtte teljesen meztelenül. Lehámoztam derekából a lepedõjét, és végigsimítottam izmos, vékony testét...lehajoltam, és a számba vettem vágytól duzzadó mellbimbóját, játszadozni kezdtem, nyelvem hegyével végignyaltam az egészet. Imádom a számban érezni, ezért vadul kényeztettem duzzadó nõiségét. Nagyon izgatott ahogyan egyre hangosabban szuszogott. Kezem a meleg puncijához tévedt, izgatva nedves bejáratát. Teste minden íze jelezte, nem tud ellenállni nekem! Szinte forrt körülöttünk a levegõ, és a verejték cseppjei is folytak mindkettõnkrõl, az ötven fokos szauna és a szituáció kissé megizzasztott minket. Ujjaival lágyan megérintette az arcomat, majd óvatosan a tarkómnál a hajamba túrt kezeivel , majd egyik kezébe összefogta hátul szõke tincseimet, a másik kezével hírtelen a nedves puncimba nyúlt…figyelte a szemem hogy lássa a kéjt az arcomon. Nagyon felizgultam, és élveztem a helyzetet. Mivel érezte, hogy nagyon hamar orgazmus közeli állapotba kerülünk, leterítette a törölközõket a földre, és hanyatt fektetett. Elõször az ujjaival kezdett izgatni, lassan belém hatolt egy, két majd három ujjal, és játszott velem egy kicsit. Aztán a csiklómat kezdte szívogatni, végignyalta a hasam majd a melleimet nyalogatta. Hangosan nyögtem és kapkodtam a levegõ után, úgy lángolt a testem, mint még soha. Közben ismét a mellbimbóimat izgatta a szájával, és nekem ez éppen elég volt ahhoz hogy hatalmas lüktetéssekkel kísérve egy óriásit élvezzek! Rettentõen tetszett neki, hogy ekkora orgazmusom volt..., Forró csók utána mellém feküdt, és simogatott... nagyon izgalmas volt... a lábaim még hosszú percekig remegtek...az arcom ragyogott, a testem ellazult, és elmondhatom magamról, hogy egy fantasztikusan izgalmas szexben volt részem!
Sikerült lazítanom egy nagyot és remélem hogy még találkozunk, és megismételjük ezt a felejthetetlen masszázst!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése